יש הרבה דברים בחיים ששווה לחכות להם, אבל בכל הקשור לעבודה חדשה רובנו ממש לא רוצים להמתין. איך עושים את זה גם במקרה של משרות בכירים? כל השיטות כאן

כשמדובר בקריירה אין דבר שחשוב לנו יותר לחסוך מאשר זמן יקר. בין אם בשל הרצון להיפרד ממקום עבודה נוכחי ובין אם בשל החשש להיקלע אל מעגל האבטלה. ולמרות שרובנו יודעים שמציאת מקום חדש היא לא תהליך פשוט, אנחנו מעדיפים לקצר הליכים עד כמה שניתן. 

כשמדובר על תפקידים בכירים, החשש מובן עוד יותר. לא תמיד קל למצוא את ההתאמה המושלמת, ולעתים משרות בכירים ניהול, כספים, מכירות או משאבי אנוש, לא מפורסמות בכלל באתרים הגדולים. אז מה עושים?

הכינו את הקרקע – כאשר גורם מטעם משאבי אנוש מקבל עליכם המלצה, הוא עשוי לוותר אם יגלה שקורות החיים שקיבל לוקים בחסר או שהפרופיל המקצועי שלכם לא מעודכן. לפני שאתם יוצאים לחפש את המשרה הבאה, ודאו שמי שתפנו אליו יוכל להבין בקלות מי אתם ומה הכישורים שלכם. עדכנו את קורות החיים ואת פרופיל הלינקדאין, וצרו לעצמכם את הכרטיס המקצועי העדכני והמלא ביותר. 

למדו על חברות משיקות – ייתכן שכבר עבר זמן רב מאז שחיפשתם משרה חדשה, ואתם ממש לא רוצים שפערי הידע ימנעו מכם להשיג את התפקיד הבא. אל תתמקדו רק בחברה הספציפית שמעניינת אתכם אלא גלשו אל אתרי חברות דומות, בצעו מחקרים הנוגעים לציפיות השכר ולמדו על תהליכי המיון. המידע הזה עשוי לתרום לכם במידה רבה בהבנת המצב הנוכחי בשוק.

הפיצו את הבשורה – אז נכון שהמצב של חיפוש עבודה הוא לא תמיד נעים, בייחוד כשמדובר על תפקידים בעולם של משרות בכירות– ניהול וכדומה. ובכל זאת, השתדלו לעשות את המקסימום כדי לעדכן את כל מי שיכול לסייע לכם בנושא. גם אם הם עצמם אינם חלק מארגון רלוונטי, ייתכן שהם מכירים גורמי משאבי אנוש כאלה ואחרים.
פנו אל המומחים – משרות בכירים ניהול ותפקידים מתקדמים, לא תמיד מתפרסמות באתרי הדרושים המוכרים. פעמים רבות הן עוברות ישירות אל חברות השמה או משאבי אנוש שמתמחות באיתור מועמדים בכירים, לצורך הליך מהיר ודיסקרטי. כדי להכיר את המשרות ולהשתלב במאגר המועמדים, מומלץ שתפנו באופן עצמאי אל חברת משאבי אנוש שמתמחה בבכירים. החברה תציג בפניכם משרות רלוונטיות, תלווה אתכם לאורך התהליך ותעזור לכם במציאת ההתאמה המושלמת במהירות המקסימלית.

ראיון עבודה
חברות השמה מקצרות ומקלות על תהליך חיפוש העבודה

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *