אדם חותם על הסכם לביטוח סייבר

חשבתם שהעסק שלכם מוגן? תחשבו שנית. במציאות של היום, רק עם ביטוח סייבר תוכלו ללכת לישון רגועים. אלה הסיבות, ההשלכות והדרכים להיות ערוכים לכל תרחיש

לחיצת ידיים על הסכם ביטוח סייבר
ביטוח סייבר ב-2021 הוא אחד הביטוחים החשובים שחובה בכל עסק

מתוך רצון להגדיל ראש ובמטרה לשמור על העסק בכל סיטואציה, בעלי עסקים עושים את המרב בכל הנוגע לרכישת פוליסות ביטוח רלוונטיות. לרוב, מדובר בפוליסות המיועדת למצבי גניבה, שריפות, השחתה וכדומה. אלא שמנגד, חלקם עדיין שוכחים לשים דגש גם על תרחיש נוסף, שהופך לנפוץ מתמיד בשנים האחרונות. הכוונה לתקיפות סייבר שמעמידות בסיכון את מערך המחשוב, ויחד איתו את המידע העסקי, נתוני הלקוחות ופרטים אישיים נוספים. 

תקיפות של האקרים כבר הצליחו לשבש את פעילותם של עסקים רבים, בישראל ובעולם. ובמציאות שבה כמעט בכל עסק ניתן למצוא לפחות מחשב אחד, מדובר בהימור שאסור לקחת. פרצות אבטחה חמורות עלולות להוביל לנזקים כספיים משמעותיים, ולפעמים כל מה שנחוץ הוא עובד שלוחץ על קישור זדוני.

הסיכונים של אירועי סייבר

חשוב להבין שעסקים שניזוקים בשל תקיפת סייבר, מתמודדים עם השלכות חמורות בכמה חזיתות בעת ובעונה אחת. הם עלולים לאבד נתונים עסקיים חשובים שלא היו רוצים לחלוק עם אחרים, לחשוף מידע אישי ופיננסי ששייך ללקוחותיהם, ובהמשך לכך גם לסבול מנזק תדמיתי חמור שקשה להתאושש ממנו. מסיבה זו, כדי להשתקם בהצלחה מתקריות כאלה ולהימנע משורת הנזקים שהוזכרה, חשוב לבטח את עצמכם מראש.

ביטוח סייבר של ניליביט – לעסקים שרוצים להיות מוכנים

חברת ניליביט מציעה לעסקים פוליסת סייבר ייעודית, שמטרתה להעניק מעטפת הגנה מקיפה בכל הנוגע לתקריות סייבר. ביטוח סייבר של ניליביט מבוסס על ההבנה שטיפול בנזק למשאב דיגיטלי כרוך בעלויות גבוהות. בדיוק בגלל זה, הפוליסה מעניקה לעסקים המבוטחים מענה הן בהיבטי האובדן הכספי כתוצאה מהאירוע והן בהיבט ההתמודדות עם כיסוי נזקים תדמיתיים. 

כך שאם אתם חוששים מההוצאות הנלוות לתהליך של התמודדות עם תקרית סייבר, ביטוח סייבר של ניליביט יוריד לכם דאגה אחת הראש. ובמציאות שבה לא כדאי להשאיר אפילו מקום קטן להפתעות, מדובר בביטוח שאסור לכם לוותר עליו.

למידע נוסף אודות ביטוח הסייבר של ניליביט, בקרו באתר: https://www.nilibit.co.il/

אנשים דנים על ביטוח סייבר
חברת ניליביט מציעה לעסקים פוליסת סייבר ייעודית המעניקה מעטפת הגנה מקיפה

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *