ביטוח אחריות לבעלי מקצוענקיטת פעולות עסקיות וניהוליות- ביטוח אחריות נושאי משרה

עובדים במשרות בכירים שמחפשים אחר המשרה הבאה שלהם, מופתעים לעתים לגלות שהמשרה הבאה קשה מאוד לאיתור. למה משרות בכירות לא תמיד עולות לאתרי הדרושים, וכיצד ניתן למצוא אותן בכל זאת?

ישיבה
חיפוש אחר משכרות בכירים עלול להתגלה כדבר קשה במיוחד.

חיפוש אחר המשרה הבאה הוא אף פעם לא תהליך שמחכים לו בכיליון עיניים. ובכל זאת, רבים מבין מחפשי משרות בכירות מניחים שהניסיון שלהם יעמוד לזכותם, ושיוכלו לצמצם את מלאכת האיתור למינימום הנדרש. אלא שברגע שבו הם יוצאים אל השוק, הם מגלים שהבעיה העיקרית נמצאת כבר בתחילת הדרך. הקטגוריה של הצעות עבודה בכירים באתרים הגדולים נוטות להיות מצומצמות ממה שציפו, והם רואים פעם אחר פעם את אותן המשרות. למה זה קורה?

ראשית, נדגיש שזה לא בגלל שהיצע המשרות עצמו קטן. הצורך בגיוס מועמדים חדשים קיים בכל אחד מהדרגים, ולכן גם הצעות עבודה בכירים הן קטגוריה מכובדת. עם זאת, המשרות הללו לא תמיד מפורסמות בצורה נרחבת – ממגוון סיבות. ראשית, קיים הרצון להגיע להתאמה מושלמת. חברות וארגונים שזקוקים לאיוש של משרה בכירה, יודעים בדיוק מהן הדרישות שלהם. לעתים, הדרישות הללו מורכבות ולא פשוט לאתר מועמד שיענה על כולן. כדי להימנע מאוסף של קורות חיים ולפשט את התהליך, אותם גורמים פונים אל חברות משאבי אנוש שמתמחות בגיוס למשרות בכירות. 

החברות הללו מסתמכות על ההיכרות שלהן עם השוק, מבצעות עבורם את התהליך ו"משדכות" להם מועמדים מתאימים. בחלק מהמקרים הן פונות אל מועמדים שנמצאים במאגר שלהן, ובמקרים אחרים הן פונות באופן יזום אל מועמדים שנראים מתאימים. בין אם באמצעות הלינקדאין או בדרכים אחרות. כך טרם פניתם אל חברת משאבי אנוש רלוונטית, כדאי לעשות זאת. 

במקביל, קיימת גם העובדה שהחיפוש אחר משרה בחירה הוא לעתים תהליך דיסקרטי. הן מצד המועמד והן מצד החברה המגייסת. במצב כזה, פרסום המשרה באופן גלוי לא תמיד רלוונטי לשני הצדדים. חברות מתמחות בגיוס מספקות פתרון גם לסוגיה הזו, באמצעות שמירה על דיסקרטיות לאורך כל הדרך. אלמנט זה מספק יתרון משמעותי שאסור להתעלם ממנו.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *