ניהול תחום משאבי האנוש בכל חברה הוא תחום מורכב במיוחד. שימור עובדים מצטיינים, תמרוץ עובדים ובפרט גיוס עובדים הם תחומים שכל מנהל ומנהלת משאבי אנוש יכולים לספר עד כמה הם מורכבים.

בסוף הרי מדובר בבני אדם ונדרשות הרבה יכולות על מנת לוודא שכל האנשים בארגון הם מרוצים ושבעי רצון. אך מה קורה כאשר אתם נדרשים להעסיק אנשים במשרות בכירות? במקרה כזה כבר לא מספיק לפרסם מודעה פשוטה בפייסבוק או באחד מלוחות הדרושים. למשרות מסויימות, כגון משרות מנכ"ל, סמנכ"ל וכן לאיתור חברי הנהלה ודירקטוריון יש לפעמים לפנות לחברות המתמחות בהשמת בכירים, על מנת שיוכלו לאתר עבורכם את האנשים המתאימים בדיוק לאופי הארגון ולצרכיו. אחרי הכל, מדובר לרוב במשרות בעלות השלכות משמעותיות על האסטרטגיה של הארגון ושיבוץ של האדם המתאים במקום הנכון יכולה להיות ההבדל בין דשדוש במקום או חס וחלילה כשלון לבין הצלחה מטאורית לאורך שנים.

אם כך, מהן חברות ההשמה המובילות בישראל, שיוכלו לסייע לכם למלא את משרות הבכירים בארגון?

  • משאבי אנוש – ככל הנראה חברת ההשמה הותיקה במשק. החברה פעילה משנת 1981 והיא מתמחה בהשמה של משרות בכירות. בעקבות הנסיון הרב שהצטבר בחברה עליו תוכלו גם לקרוא באתר החברה, Mashabey.co.il, החברה פיתחה תהליך ייחודי הכולל שבעה שלבים, החל מאפיון צרכים והגדרת אסטרטגיית המחקר לטובת איתור המועמדים המתאימים לחברה, דרך איתור רשימה ראשונית של מועמדים פוטנציאליים שעשויים להתאים לצרכים שלכם ועד מיון מתקדם ואיתור המועמדים עצמם. מכיוון שהחברה פועלת גם בקרב בכירים המעוניינים במקומות עבודה נחשקים, היא יצרה מאגר לקוחות מקיף במיוחד המשמש אותה באופן שוטף ויכול לסייע לכם גם לטובת איתור המועמדים המתאימים. על מנת ליצור קשר עם החברה ולקרוא פרטים נוספים על התהליך המתקדם של החברה תוכלו להיכנס לאתר החברה בכתובת  Mashabey.co.il.
  • Tema Group – אחד הענפים בהם התחרות על העובדים היא הכי חריפה הוא תעשיית ההייטק הישראלית. חברה נוספת המתמחה בהשמת בכירים, ובפרט עבור תעשיית ההייטק היא חברת Tema. לא לחינם החברה יושבת בהרצליה פיתוח, אחד ממוקדי הפעילות החשובים של תעשיית ההייטק הישראלית, מה שמבטיח נגישות גבוהה לכוח אדם איכותי.
  • Next Placement – חברה זו נוסדה בשנת 2007 ובמהרה היא הפכה לאחת מחברות ההשמה המובילות במשק הישראלי. חברה זו מתמחה בעיקר בתעשיות הפארמה, וכן בתעשיות טכנולוגיות מתקדמות אחרות. כך, אם אתם פועלים באחת מתעשיות אלה אתם יכולים להיות בטוחים שבזכות המומחיות וההבנה העמוקה בתעשיות אלו, תוכלו לאתר בדיוק את המועמדים הכי מתאימים עבורכם.

לסיכום, איתור מועמדים הוא עסק מורכב לכל הדעות. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בבכירים אשר אחראים על האסטרטגיה, התכנון והביצוע של תכניות רב שנתיות מורכבות. לכן חשוב לאתר את האנשים הנכונים.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *